diumenge, 18 de juny del 2017

Rider 500 - 27 de maig de 2017

El passat 27 de maig vaig participar, juntament amb el meu pare i per segon any, a la Rider500. Bé, l'any anterior vam fer la de 1000 i aquest any no ens venia de gust "patir" tant, sobretot pels trams nocturns.

Tot i que en aquesta edició no vàrem patir per la foscor, sí que vam patir per la calor. Molta calor, tot i haver-me tret els forros tèrmics de pantalons i jaqueta. Necessito equipament d'estiu (de moment ja tinc els guants).

Sobre les 9:15 del matí vam arribar a Manresa i vam anar a esmorzar. Un croissant i un cafè amb llet per començar el dia.  Aleshores em vaig trobar amb La noia de la moto i amb en Keromotero, amb qui vam estar xarrant una estoneta abans de sortir.

I bé, allí a les 10:20 vam sortir des del podi, on l'speaker no parava d'animar l'ambient mentre alguns riders feien soroll amb els seus talls d'injecció "sans" 😁 A aquesta hora  ja començava a caure la gota gorda...

Passat el primer punt de control de Cambrils-Odèn, a Coll de Nargó, vam parar per posar gasolina. Hi havia una cua tremenda i només 2 sortidors sota un sol de justícia. Amb algun altre rider comentàvem lo dur que seria a l'arribar a la plana de Lleida. No li faltava raó 😅

Després de sortir de Tartareu vaig notar que alguna cosa em queia del casc: la càmera!! La porto enganxada amb els típics adhesius rollo 3M, i de la calor la pega havia anat perdent adherència i finalment la càmera va cedir. Sort que portava el micròfon endollat i això va evitar que se n'anés a l'asfalt.

Finalment vam arribar a Gimenells, sobre les 4 de la tarda, on ens van dir que algun participant de la Rider1000 ja havia passat per allí 😮. Vam dinar, ens vam hidratar com requeria el moment de calor màxima del dia, i vam seguir cap al següent punt de control.

Aquí vàrem passar, possiblement, el pitjor tram de carretera, que era el que anava de Sarroca de Lleida fins a sortir a la C12. Una carretera plena de pegats, clots, grava... i tot això sumat al vent que feia.

Quan vam arribar al següent punt, La Torre de l'Espanyol,  primer ens vam trobar amb un rider fent un bonic burnout (5 segons = 50€ menys de roda 💵) i al moment d'aparcar un comiat de soltera, on les noies anaven disfressades de caragols. A un de Lleida sempre li fan il·lusió aquestes coses  😂

A partir d'aquí, la temperatura es va anar suavitzant i circular per aquell tram amb bon asfalt i corbes fins a Prades va ser tota una delícia.
I de Prades a La Guàrdia Lada, i finalment fins a Manresa, on hi vam arribar quan la nit ja estava a punt de caure definitivament.

Un cop al pavelló ens van donar per sopar un plat de mongetes amb botifarra i una poma. En aquell moment em va semblar gloriós. I allí ens vam tornar a trobar a La noia de la moto, amb qui tot sopant vam comentar el dia mentre miràvem la final de la Copa del Rey (Barça - Alavés) a la pantalla gegant que havien instal·lat.

En conclusió, una molt bona jornada motera amb una bona organització per part de l'equip de la Rider1000, on vaig tenir l'oportunitat de conèixer a gent molt maca i de gaudir de zones de Catalunya que m'eren desconegudes.

I res, us deixo amb el meu vídeo-resum de la Rider500. Espero que us agradi:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada